Reklameplakat – Process

Idag jobbet jeg for det meste med idearbeid. Jeg fikk mange nye ideer. Jeg tenker å følge AIDA prinsippet på plakaten min.

A – Attention – Skape oppmerksomhet

I – Intrest – Få folk til å bli interessert i produktet/tjenesten

D – Desire – Få folk til å ville kjøpe produktet/ besøke plassen

A – Action – Hvor folk som er interessert i  produktet kan få tak i det.

 

Planlegging:

Reklameplakat 1 – Kommune – Karmøy Kommune

-Skal være en person som har det gøy

Reklameplakat 2 – Negle merke – Essie Nails

-Skal være en jente som bruker neglemerke jeg reklamerer for.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s