Omvendt Julekalender🎅

I PTF idag lærte vi først om mediehistorien (Internett), som jeg synes var veldig interessant. Så fikk vi i grafisk i oppgave å etterligne et resultat (plakat) av Kjartan (uten YOUTUBE tutorial!!) Jeg ble ikke helt ferdig med plakaten, så jeg skal gjøre resten i lekse. Jeg fant ut om en nettside: http://www.freepik.com/ Dette er mock-up filer fra ai. & psd. filer. Disse er i vektorgrafikk & det fins mange valg av bilder og forskjellige ikoner 👍 Her er prossesen min fra plakaten💥

omvendt_julekalender
Det vi skal etterligne
1 1
Samlet først alle elementene jeg skulle bruke
2 kopi
satte elementene der de skulle være
3
Så langt jeg har komt
Posted in PTF

Leave a Reply

