Inspirasjon & Klippvelging

Idag tenkte jeg å redigere introen, men vi har ikke filmet den siste delen av introen ennå, så da bestemte jeg meg for å finne inspirasjon til hvordan jeg skulle redigere versjonene av filmen vi på gruppa lager.

Fikk mange ideer (inspirasjon) da jeg så dette klippet: Top 10 Horrow Movie Opening Scenes🔥 Etter skrev jeg ned i ei notatbok hvordan jeg skulle rediger filmen (skulle bruke sketchbok, men den blir vurdert)

Så fant jeg hvilke lyder og musikk som jeg kunne bruke i filmen, denne musikken gav meg meg en klarer visjon av hvordan filmen skulle være: – 30 Minutes of Different Horror Music

Fright Night – Scary Sounds & Music

Skjermbilde 1

Her så jeg gjennom klippene og så hva slags klipp som kan bli brukt til filmen

skjrembilde 2
Ser gjennom klipp
12305559_922567077832264_1929675086_n
Her jobbes det!
Skjermbilde 3
Så satte jeg klippene der jeg skal redigere som jeg gjør når jeg har alle klippene

 

Leave a Reply

