Valg Av Filmklipp & sammensetting – Dag 2

Skjermbilde 1
Først så sorterte jeg alle filmklippene mine. Så lagte jeg mapper: ‘Bloopers’ (er klipp som var løgne og skal brukes til blooper video) ‘Esj’ (er klipp som rett og slett bare er dårlige som ikke skal bli brukt mer) ‘klipp vi skal bruke’ (Klipp vi bruker til film) Progress (er til blogging)
Skjermbilde
Så skrev jeg hva som skjedde i klippene for å slippe å lete når jeg redigerer.
Skjermbilde 3
Her delte jeg filmen i seks deler
Skjermbilde 2
Så satte jeg sammen klippene ferdig uten lyd, så skal jeg jobbe med refleksjon imorgen også legge til lyd i premiere ut helga.

 

Leave a Reply

