Terminvurdering – Dag 1

swag luuuv

Idag så fant jeg inspirasjon siden jeg skal gjøre en radioreklame for Fritt Vilt som skal vare fra 30-50 sek. Jeg sjekket ut om jeg hadde alt utstyr med meg, som jeg hadde.

Etterpå så jeg på Fritt Vilt traileren siden jeg ikke fikk se filmen.( jeg var syk) Jeg fikk egentlig ikke så mye inspirasjon, var ikke så mange ideer som kom til meg, men jeg håper inspirasjon kommer med et BAM på onsdag!

Her er noen av videoklippene jeg så:

Fritt Vilt:

 

Inspirert fra Fritt Vilt:

Leave a Reply

