Inspirasjon & plan for uka! – Dag 2

Idag har jeg laget tankekart og kommet på ideer. Jeg kom på med brainstorm også siden dette er en radioreklame for filmen Fritt Vilt er målet mitt å få folk til å ville se/kjøpe Fritt Vilt.

Da måtte jeg få inspirasjon til hvordan jeg skal redigere videoen min, hvordan skal jeg få det? Nemlig med å se på noen reklame videoer eller radio reklamer.

process
Her sjekker jeg radio reklamer .
inspo
Her ser jeg hvordan en radio reklame blir lagd av proffesjonelle.
inspirasjon
En vg radioreklame av en VG2 elevsom jeg synes var inspirerende.
plan powerpoint
Lagde plan for uka 😏
nå 2
Så så jeg klipp fra Fritt Vilt slik at jeg kan finne ut hva slags scene jeg skal bruke i begynnelsen av radioreklamen min 😀

nå

Det står mellom to lydklipp: enten drapet på Mikal eller sluttscenen i Fritt Vilt 😎 Det velger jeg i morgentidlig eller ut dagen

Leave a Reply

