Siste Innspurt! #Dag4

Da jeg kom på skolen sjekket  jeg opptakene jeg tok igår med mobilen og de var så dårlige at jeg måtte ta sjansen og ta lydopptakene så jeg hadde tatt opp med mobil på ny, men denne gang med profesjonell lydopptaker #BedreLyd 😎

Zoom H4n

processs je
Her lastet jeg ned scene fra Fritt Vilt som jeg skulle bruke til radioreklamen min
process omg
Her tok jeg klipp jeg tok opp selv & noen klipp fra nette til min radioreklame. Også redigerte jeg på fadings, hvor høy lyden skal være, effekter osv.

 

12369867_889190751159324_463513965_o
BEHIND THE SCENES

Egenvurdering av radioreklame: Jeg syns den var helt okei, MEN det er en plass der lyden min er sprengt, og  det er av Jente 2. Desverre kunne jeg ikke gjøre noe med det etter som hun ikke hadde tid, det respekterer jeg.

20151213_115206
Før jeg leverte radioreklamen min og sketchboka, sjekket jeg om jeg checkpoints ark vi fikk av Åsmund,  jeg fikk gjort det meste👍
Leave a Reply

