Reklamebyrå Øvelse

Her skulle vi lage en reklamekampanje, vi skal følge en tutorial delt i tre deler. Logo, reklameplakat og lage mock-ups fil og animert banner.

Del 1: Lage Logo av Reklamebyrå: Opplev (reklamekampanje)

process 1 opg ptf
Dette gikk som smurt siden jeg har laget logoer før, men denne var litt forskjellig siden denne var litt mer avansert enn de fleste logoene (siden de fleste logder følger KIS(s) – Keep It Simple. Stupid/Silly.

Del 2: Lage reklameplakat for reisebyrå: Opplev

processssssssss til ptf
I denne tutorialen lærte jeg meg hvordan jeg legger til strokes og skygge (drop shadow)
process til ptf
Jeg lærte meg også å legge til vignett, og når jeg skal legge til lens fare eller vignette bør jeg bruke smart object slik at når jeg har lagt på en vignette, blir det lagt et smart filter slik at jeg i ettertid kan forandre på det hvis jeg ikke ble fornøyd!
ferdig
Lagt på Lens Flare og lagt på Color Balance. Her er det er gjenbruk av grafiske elementer som anbefales å gjøres! Gjenbruk av rosa (Fargekode:#d4145a).
amazing end
Finpusset på reklameplakaten (forandret på hvordan teksten ble plassert) Reklamevinkel: Informativ vinkel

Del 3: Animert banner & mock-ups for reisebyrå

FOKKKING RIP PTF
Først lagte vi animert banner. For å lage animasjons banner bør vi ha opp SFW preview, Animation & Timing vinduene oppe.
ptf
Måtte gå inn i reklameplakat-psd filen i Photoshop for å hente skriftene jeg brukte i reklameplakaten.
snart ferdig omg
Ferdig med animert banner!
jort dt sjikkli men jah
Her la jeg min reklameplakat i mock-up fil for se hvordan reklameplakaten min kom til å se ut på offentlige plasser blant folk.
hjor dt sjikkli men jah
Å legge de i mock-up filer kan være greit å gjøre for å se hvordan resultate ditt kommer cirka til å se ut når det virkelig blir i bruk
Posted in PTF

Leave a Reply

