Word As Image

Idag innså at jeg kom til å bruke for lang tid på å male på to dager så er igjen. Så da må jeg ta en annen oppgave:Word As Image. Da begynte jeg med å se hva det er. Hva er Word As Imasge egentlig? Vel Word As Image er å visualisere meningen med et ord.  I videoen nedforbi er dt videoer av eksempler på World As Image.

Så hva slags ord skal jeg vise meningen med ordet ved å visualisere det? Vel jeg har valgt ordene:

This slideshow requires JavaScript.

Så senere idag tok jeg bilder, sitt på bilder også imorgen på skolen redigerer jeg ferdig. 😀

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

