Word As Image – Siste Innspurt!

Idag så valgte jeg to av hva slags ideer jeg ville gjøre, å det var ordet BURN & SELFIE.

Så idag har jeg gjort litt skissearbeid i sketchboka også har jeg blitt ferdig med to hele versjoner hvordan jeg kan visualisere et ord 😀

BURN: Der tok jeg en lighter ting vi hadde kjemme og fikk søstera mi til å bruke de mens jeg tok bilde. Også tok jeg det so ble best av bildene og brukte flammen til å lage ordet BURN.

SELFIE: Der fant jeg mange selfies jeg hadde tatt med forskjellige folk og selfies som andre hadde tatt (har rett til å bruke dem!) og lagte en collage. Så lå jeg til skrift og gjorde slik at skrifta ble lagt av selfies og resten ble hvit bakgrunn #mazing ^^

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

