Eget Prosjekt – Uke 6 (2016)😃- Dag 1!

Idag fikk vi vite at vi skal ha egetprosjekt – så betyr at du skal gjøre hva du vil innen media, da velgte jeg :  After Effects

Adobe_After_Effects_CS6_Icon

Jeg fikk inspirasjon fra disse (vil lære meg å redigere slik): Adobe After Effects Complication & Giant Hand

Så Idearbeidet jeg bittelitt og fant 2 tutorials vi skulle filme, en med en handling og 1 uten. Disse tutorialsene skal vi ‘recreate’ :

Så begynte vi å filme & ble ferdige idag! Nå er det bare å redigere igjen. Jeg begynte den ene jeg gjør med handling så jeg redigerer i Premiere Pro 😀

 

Leave a Reply

