Uke #1 – Tegneserie & Sak ‘Hva Ungdommen bruker penger på ?’

I PTF har vi oppdraget å holde en oppdatert og interessann nettavis for skolen: Åkra Videregående Skole 💥 Nettavisen: ÅVGs. Klassen blir delt i to etter hva de vil jobbe med: Tekst m/ video eller Tekst m/ bilde. Jeg valgte opprinnelig Tekst m/ video, men skiftet til Tekst m/ bilde. Så lang har jeg jobbet med ideen til en tegneserie & en sak om hva ungdommen bruker penger på til dags. Jeg jobber med: Jasmin & Alice. Med Jasmin sine tegnes skills har vi gitt tegneserien våres LIV! Jeg var hjernen bak tegneserien og hun var kunstneren bak tegneserien. 💗

Alice Melanen jobbet dypere med saken ‘Hva ungdommen bruker pengene på’ Mens Jasmin jobbet m/ hvordan tegnefigurene skal se ut som. Lagte jeg en undersøkelse på nett (anonym).  Alice Melanen fant ut spørsmålene vi skal spørre i begynnelsen av neste tirsdag til folk vi skal intervjue, slik at vi får publisert saken i allefall til slutten av neste tirsdag.😄  – Uke 9 – PTF💥

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

