PTF – Uke 3 i Tekst m/ Bilde💥

Idag ble gjorde meg ferdig med saken hva ungdommen bruker penger på. Da jeg var ferdig fikk jeg en medelev (Celine Bjørkeli) til å lese den, se om det var feil osv..

Etter jeg gjorde meg ferdig med den saken, kom jeg på en ide til tegneserien som Jasmin tegner. Donald Trump sitt ord som ble en meme. ‘I got a small loan of a million dollars’ I slideshow tingen kan du se min planlegging, og straks som jeg var ferdig begynte Jasmin og tegne i vei! 😀

forsettet jeg på en annen sak vi (Alice Mel,Meg, Jasmin) holdt på med: Medievaner. Her hadde vi en nettundersøkelse som skal svare ungdommens medievaner, og så intervjuet vi lærere for å få en annen kilde på ungdommens medievaner #Cool

Neste uke #Uke4 så håper jeg å bli ferdig med saken Medievaner og forhåpentligvis begynner på en inviduell sak💥

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

