Stop Motion – Siste Innspurt!

Idag så redigerte jeg hele filmen min ferdig + tok opp lyd med voice recorder (min stemme). Selvom videoen bare varte i et minutt så brukte jeg ganske laaang tid på den. Detetter exporterte jeg den og lastet den opp på Youtube. #Bam og der har dere min ferdige Stop Motion kortfilm. (YT link etter  bildene)

Lærte jeg meg noe nytt når vi jobbet med dette? Ja, jeg lærte meg hvordan vi bruker  keylights, også har jeg lært  at når du filmer i Stop Motion kan du velge Image Sequence, og da kommer alle bildene du har tatt som film. Jeg trodde at vi måtte sette sammen et og et bilde først ‘:D Men desverre fikk jeg vite dette forseint, for vis du sletter et bilde i midten av alle  bildene du har tatt vis du skal ha Image Sequence så har du kind off ødlagt det. Så jeg tok og delte  filmen min i tre deler:Intro, Filmen, Outro. Også eksporterte jeg hver av disse tre delene til en film, så enklere sagt gjorde jeg det mer avansert,  men det  gikk greit, tok ikke så altfor lang tid  og bedre enn ingenting 😀 Brukte også mye tid på å legge til ting (lyd, png, jpg, gif filer osv) #EgenvurderingITillegg

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

