Meme Track #Dag3

Idag så var jeg ikke i form til å gå på skolen, men jeg jobbet forsatt hjemme med appdesignet. På søndag  jobbet jeg med loading skjermen til appen min ‘Meme Track’ også begynte jeg å idearbeide hvordan home siden elle start siden for appen min skulle se ut søndag kveld. Jeg gjorde dette for jeg hadde ingen ide til hvordan home screenen min skulle se ut og da hadde jeg ikke hatt noe å gjøre på skolen. Men siden deler av  kroppen min begynte å verke så ble jeg hjemme, men det stoppet ikke  meg fra å  gi jeg liv til Home skjerm idearbeidet mitt fra igår. Nedforbi er resultatet, Jeg er ikke helt ferdig med home skjermen ennå, men dt jobber jeg med i neste økt; Jeg  brukte minst 3-5 timer på å lage home skjermen for når det kommer til hvordan denne appen  skal se ut så kom det en perfeksjonist i meg.. Jeg ble aldri enig og brukte lang tid på å bestemme meg og utforsket forskjellige måter  hvordan de kunne se ut. F.eks jeg lagte tre versjoner av jordkloden, men ja, greide å bestemme meg til slutt. 😀

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Leave a Reply

