Fashion Uke 15 – Tutorials

Idag så klassen i fellesskap videoen nedforbi. Den er en av videoene som står i checkpoint av fashion tutorialene som dere kan se i bloggposten min nedforbi.✔️

Også skrev jeg ned notater i sketchboken min det som jeg fikk med meg:✔️

 



Lastet ned eyelashes zip fil til False eyelashes part 1: Photoshop retouching ✔️Skjermbilde

Tutorial: False Eyelashes✔️

I denne tutorialen lærte jeg hvordan vi legger til falske øyenvipper og få det til å se naturlig ut ved hjelp av gussian blur, ta ned opacity, og endre blending mode til multiply. Jeg lærte meg hvordan å legge til øyenvipper. Dette kommer jeg til å få bruk for i fremtiden ha 😀

 Underveis:

Resultat:

Leave a Reply

