Fashion – Tutorials✔️

Tutorial: Split Toning & Film Color Adjustments in Photoshop✔

I denne tutorialen lærte jeg hvordan å få et bilde til å få en retro look ved bruk av Curve adjustment layers og Dogde tool. Jeg er ikke sikker om det ble en ‘retro’ look, men jeg bare følgte tutorialen. Måtte gjør noen justeringer siden det er o forskjellig bilder (Tutorial bilde vs. Mitt ahah) 😀

Underveis:

Resultat:


Tutorial: Fin Hud Med Frequency Saparation✔️

Jeg synes denne tutorialen var kjempe lærerik! Dette er definitivt måten jeg kommer til å bruke for å lage fin hud. Jeg brukte samme bilde fra tutorialen for modellene mine er barn, og har ikke så mange kviser og så mye uren hud. Så jeg brukte bilde fra tutorialen for å se hvor stor forskjell på huden du kan få med å bruke Frequency Separation. Jeg kunne ikke gjøre det så bra siden Healing tool plutselig stoppet å virket. Jeg prøvde å restarte pcen, men den virker forsatt ikke? :/

Underveis:

Resultat:

Leave a Reply

