Fashion – More Tutorials✔️

Photoshop Tutorial: How To Resize & Reposition Eyes✔️

Denne tutorialen gjorde slik at jeg nå vet hvordan å bruke liquify tool! Jeg ble også fortalt at hvis vi skal forandre på ansiktstrekk bør det alltid være det første du gjør. 😀

Underveis:

Resultat:

close  up
(Close Up ) 1: Original  2: Liquify 3:Lasso Tool

Photoshop Tutorial: How To Add Makeup✔️

 I denne tutorialen fant jeg to nye måter å lage/tegne øyenvipper på. Den ene var bruk av smudge tool, og den andre tegnet jeg med brush. Også lærte jeg meg hvordan å legge til blush, øyenskygge, lipgloss med struktur og få det til å se naturlig ut 😀

Underveis:

Resultat:


Photshop CS6 Tutorial: Adobe Camera Raw 7.0✔

Jeg synes denne videoen var mer en info video enn tutorial video, derfor har ikke jeg jobbet med et bilde. Jeg lærte også masse nyttig, som foreksempel det fins adjustment brush 😀

Notater & Stuff

 

Leave a Reply

