Fashion – Tutorials – Siste Innspurt!

Photoshop Tutorial: Creating Amazing Eyes✔️

I denne tutorialen viste de 7 måter å forbedre øynene i Photoshop. Jeg synes dette var ganske kult og lekte litt med fargene det er derfor jeg har mange forskjellige resultater. Dette er tutorialen jeg har brukt lengst tid på i skrivende stund. På dette bilde prøvde jeg også å lage fin hud m/ Frequency Saturation  😀

Underveis:

Resultater:

Andre Øyenfarger:


Photoshop Tutorial: Portrait Retouching Tutorial✔️

I denne tutorialen viste de hvordan å lage fin hud, dogde & burne, og foorbedre øyene og legge til øyenskygge. Noen av disse tingene har jeg lært før, men det er alltid bra å lære to ganger 👍

Underveis:

Resultat:



Photoshop Tutorial: Soft Light Fantasy✔️

Denne tutorialen viste hvordan vi kan bruke adjustment layers for å få en Soft Light Fantasy effekt. Det første bilde gjorde jeg skikkelig urealistisk med vilje. Jeg ville få en effekt som fikk det til å se ut som Fantasy. Jeg brukte de samme adjustment layersene, men justerte det etter som jeg ville og det som passet til bilde. Det samme gjorde i 2. bilde, men her prøvde jeg ikke å gjøre det urealitisk. Men mer en soft effekt 😀

Underveis:

Resultat:

1.

2.


 

Leave a Reply

