How my life was @ M&K VG1 @ ÅVGs

Nå nærme jo året på VG1 mot slutten (slutte legit denne fredagen) og det har vært et veldig lærerikt år for meg. Jeg har lært meg hvordan å bruke Photoshop + Premiere som jeg kommer til å bruke MYE i fremtiden. Så det meste jeg har lært på media er ikke for gitt. Det er alltid ting innen redigering av videoer, lyd og bilder eg har hatt lyst å lært meg, og ønske mitt blei oppfylt når eg gikk på media. Jeg synes vi har vært heldige med å fått kjekke og snille lærer!

Nedforbi har jeg samlet bilder av tingene som vi har gjort på media. Disse er da det jeg synes var mest gøy dette året! Dette skoleåret vil være et minne for livet: Skoleåret jeg lærte meg å redigere skikkelig + lære mye nyttig informasjon også som bakgrunnhistorien av media B) Takk til medelevar + lærerar som gjorde VG1 på M&K et beautiful år for meg ^^


 

Her er favoritt resultatene av videoer: ^^

 

Leave a Reply

