Art Gallery

Idag var vi på kunstutstilling! ^^ Vi fikk i oppgave å velge et maleri du likte best aka et bilde som snakket til deg + gi noen opplysninger av maleriet du valgte~~

14285167_150061972108088_1177709176_o
Tittel: Fergemannen

Kunstnerens navn: Trygve Goa
Årstall: 2005
Teknikk: Linoleumssnitt
Epoke: Etterkrigstiden

Hvorfor valgte jeg dette bildet?
Jeg valgte dette bilde for det var enkelt og blikket til personen meg om et type blikk som jeg kan bruke til #meme 😏. For en eller annen grunn får jeg en egyptisk følelse av dette bilde. Jeg valgte også dette bilde fordi det ligner på skolebilde mitt 😏

alice-kul
Kunne vært tvillinger ^^

 

 

Leave a Reply

